Beautysalon Nieuws

Geen recessie in beauty- en wellnessbranche

De New Beauty & Wellness beurs in de Amsterdamse RAI heeft op 14 en 15 maart weer meer bezoekers getrokken dan het jaar daarvoor. Ruim 7.600 consumenten en vakbezoekers vergaapten zich aan het nieuwste op het gebied van schoonheidsbehandelingen en wellness, zoals anti-aging, massages en gezondheid. Natuurlijk trokken de vele gratis beautybehandelingen veel belangstelling, maar bezoekers waren ook erg geïnteresseerd in de demonstraties van yoga, massages en spiritualiteit en de talrijke interactieve lezingen die door onder andere plastisch chirurgen en cosmetisch artsen werden verzorgd. Naast de vele beautynoviteiten en demonstraties op de beurs trok het nieuw geïntroduceerde wellness-gedeelte van het evenement veel aandacht. Hier kon men tientallen verschillende massages uitproberen, shoppen in de WellnessShop en speciale arrangementen boeken bij enkele Thermencentra. Uit reacties van standhouders blijkt dat Nederlanders, ondanks de recessie, bereid zijn te investeren in uiterlijke en innerlijke verzorging. De nieuwste behandelingsmethoden, massages en wellnessgadgets vonden dan ook gretig aftrek op het event. De organisatie verwacht New Wellness volgend jaar dan ook fors uit te breiden. Kijk voor meer informatie op www.newbeauty.nl of www.newwellness.nl.